משכנתא שניה לוקחים בחוכמה – פרקטיק ייעוץ משכנתאות

משכנתא שניה – איך לוקחים ומה עלינו לדעת ?

כאשר יישנם קשיים בהחזרי משכנתא, קיימת אלטרנטיבה שמטרתה היא להקל על כל הצדדים המעורבים  בעסקה.

אחת האלטרטיבות המומלצות ביותר היא משכנתא שניה – הגופים הפיננסיים הגדולים יציעו ללקוחות שלהם משכנתא שנייה שבמסלולה הלקוחות יעברו שיעבוד נוסף מול הנכס שלו לקחו את המשכנתא הראשונה שלהם.

כיצד עובד החישוב של משכנתא שניה ?

כ-70% משוויו של הנכס ששועבד פחות היתרה של החוב של המשכנתא הראשונה.

מדוע גם כאשר זה מגיע אל משכנתא שניה חשוב לעשות עסקה טובה?

ריבוי האופציות לא פסח גם על עסקאות המשכנתא – יש כל כך הרבה מהן שבכדי להגיע אל המסלול הנכון ביותר עבורנו לעיתים צריך לעבור באינסוף גופים פיננסיים.

לא עוד! בעזרת פרקטיק ייעוץ משכנתאות תגיעו אל עסקת משכנתא שניה שתתאים לכם כמו כפפה ליד!

יועץ משכנתאות יסייע לכם לקבל את ההחלטות הנבונות ביותר

היועץ יבחן לעומק את מצבכם הכלכלי – תנאי לקיחת המשכנתא מושפעים בעיקר מן המצב הכלכלי שלכם. כדי להחליט מהם תנאי המשכנתא האופטימאליים עבורכם, יוכל היועץ לבצע תחילה בחינה מעמיקה של הרשומות הפיננסיות שלכם וכך להעריך מהם תנאי המשכנתא ההולמים את מצבכם.

ייעוץ מקיף בנוגע אל ייעוץ משכנתא שניה – היועץ יבחן את המשכנתא הראשונה שלכם וידע כיצד להתאים לכם משכנתא שניה בהתאם למצב הפיננסי הנוכחי שלכם.

מומלץ להיעזר ביועץ חיצוני לבנק – הבנקים הגדולים מציעים ללקוחותיהם גם משכנתאות וגם ייעוץ בנושא קבלת המשכנתאות. מן הסתם מתרחש כאן ניגוד אינטרסים, ולכן מומלץ להיעזר דווקא בשירותי יועץ משכנתאות חיצוני לבנק בחברת ייעוץ פיננסי מובילה דוגמת פרקטיק בע"מ.

רוצים לקבל עוד מידע בטלפון על משכנתא שניה ? חושבים שזהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם ? אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ והכוונה שמטרתה היא למצוא את המסלול הנכון ביותר עבורכם.

מה עוד נוכל לספר לכם על משכנתא שניה ?

משכנתא שנייה היא מצב בו רוכש הדירה לא מסוגל לעמוד בהחזרי ההלוואות של המשכנתא עבור הדירה אותה רכש, ולכן הוא מבקש משכנתא שנייה או הלוואה נוספת. כלומר, יכול להיות מצב בו אדם רכש דירה בתקופה מסוימת בחיים, ופתאום בתקופה אחרת בחיים שלו החלו להצטבר חובות רבים וגדולים אשר מכבידים מאוד על אותו אדם. במקרים כאלה, אפשר לבקש משכנתא שנייה, על מנת לפרוס את ההלוואה בצורה יותר מקלה לאורך יותר שנים כדי שהאדם יעמוד בהחזר החודשי של ההלוואה. לעומת זאת יש מקרה הפוך של משכנתא לדירה שנייה, בו אדם רוצה להשקיע לקנות דירה שניה בנוסף על דירה ראשונה שיש לו, המדינה לא מעודדת את זה ולכן מטילה מיסים גבוהים לרוכשי דירה שניה.

החזרים חודשיים ואני לא מסתדרים

לסיכום, משכנתא שנייה היא אלטרנטיבה ופתרון עבור אותם אנשים שכבר רכשו דירה אבל לא מסוגלים לעמוד בהחזרי המשכנתא החודשיים. משכנתא שנייה היא מעין הלוואה נוספת בפריסה נוחה יותר עם החזרים קטנים יותר לאורך זמן, וכך הרוכש יכול להיות הרבה יותר רגוע בהקשר של החזר החודשי של המשכנתא. החזר המשכנתא החודשי לעיתים מעמיס מאוד במקרים של הוצאות גדולות בלתי צפויות למשפחה, ויש פתרון- אל דאגה. משכנתא השנייה באמצעות המומחים של פרקטיק משכנתאות יקלו עליכם את התהליך ויצמאו עבורכם את הפתרון המשתלם ביותר והזול ביותר עבורכם, כך שתעמדו בכבוד בהחזרי המשכנתא אליהם התחייבתם בעת רכישת הדירה. משרד הבוטיק שלנו פרקטיק משכנתאות מציע את השירותים המקצועיים והאיכותיים ביותר, אנחנו עם ניסיון של המון שנים ומתמחים בייעוץ משכנתאות על כל סוגיו. אנחנו מבצעים סקרי שוק עדכניים על מנת להתאים לצרכים שלכם את מסלול המשכנתא הטוב והמשתלם ביותר. אנחנו מתחייבים לעשות הכל כדי שתצליחו לקנות את בית החלומות שלכם תוך כדי התחשבות בכל הנתונים הפיננסים של כל אחד מהלקוחות שלנו.

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה