ביטוח משכנתא – הביטחון המלא לכם ולבית שלכם

חלק בלתי נפרד מלקיחת משכנתא חדשה, הוא ביטוח משכנתא, כלומר ביטוח החיים וביטוח הנכס אותם יש לעשות על פי דרישת הבנק. אנחנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים, נתאים לכם פוליסות ביטוח איכותיות ומשתלמות של שחם מבית מגדל, בדיוק בהתאם לצרכים האישיים שלכם, תוך טיפול בכל המנהלות הרלוונטיות מול הבנקים – גם לביטחון מקסימאלי וגם לבזבוז זמן מינימאלי.

על ביטוח החיים
ביטוח החיים (ביטוח ריסק) נועד להבטיח כי במקרה של חלילה פטירת אחד מבני הזוג המבוטחים, חברת הביטוח תהיה אחראית לסילוק יתרת המשכנתא ישירות מול הבנק. חשיבות בחירת הביטוח הנכון והמתאים לכם ביותר במעמד זה היא עליונה. לכן, אנחנו בפרקטיק מציעים לכם את מיטב אנשי המקצוע המומחים בתחום ביטוחי החיים אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך ויספקו לכם את המענה הביטוחי המקיף והכלכלי ביותר.

חשיבותו של ביטוח הנכס
ביטוח הנכס (ביטוח מבנה) מגן עלינו כלכלית מפני הרס או פגיעה של המבנה כתוצאה משלל תופעות, החל מרעידות אדמה ועד לפיצוץ צנרת פנימית. ביטוח חשוב זה ניתן להרחיב כך שיחול גם על תכולת הבית ועל הרכוש. אנחנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים נספק לכם ייעוץ מקיף ומקצועי אודות מאפייני ביטוח הנכס, תוך הפקת הפוליסות הכדאיות המתאימות לכם.

מומחי הביטוח של פרקטיק עומדים לרשותכם
מחלקת הביטוחים של פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים עומדת לרשותכם בכל שאלה וצורך ותשמח לספק לכם תמיד את הכלים המקצועיים הטובים והכלכליים ביותר, אשר יאפשרו לכם ליהנות מהמשכנתא הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם. לצד היותנו מספקים שירותי ייעוץ עבור משכנתא חדשה, מיחזור משכנתא, ייעוץ להלוואה לכל מטרה ועוד – נשמח להעניק לכם את מעטפת השירותים השלמה והמקיפה הדרושה לכם בעת לקיחת המשכנתא ולהציע לכם גם את הביטוחים האיכותיים ביותר עבורכם.

כיסויים 

ביטוחים קיימים בבנקים:      
1. אש, עשן, התפוצצות 
2. מים
3. פריצה
4. זדון
5. רעידת אדמה ונזקי טבע

הביטוחים של פרקטיק:
1. ביטוח חבות כלפי צד שלישי ע"ס 500,000 ₪ עם אפשרות להגדלה ל – 1,000,000 ₪. 
2. כיסוי נזק שנגרם לגן ולצומח 
3. כיסוי אובדן שכר דירה במקרה שלא ניתן להשתמש בדירה למגורים כתוצאה מנזק
4. הוצאות פינוי הריסות במקרה של נזק
5. כתב שירות טיפול נזקי מים שירותי חירום
6. כתב שירות לתיקון נזקי איטום

קבע עכשיו פגישת ייעוץ ללא עלות וקבל הצעה לפוליסות הביטוח המשתלמות ביותר!

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה