מחזור משכנתא

ממחזרים משכנתא ונהנים מהתאמת המשכנתא הקיימת לצרכים שלכם

תהליך של מיחזור משכנתא הנו אופציה נהדרת כדי להתמודד עם שינויים פיננסיים המתרחשים בחייכם. המיחזור כולל ביטול של תנאי המשכנתא הקיימת, והחלפתה בתנאים מחודשים אשר מתאימים לצרכים העדכניים שלכם. פעולת המיחזור מאפשרת לכם לערוך שינויים בהרכב המשכנתא ובמסלול ההלוואה הקיים, וכן להשפיע על אורכה של המשכנתא. כמו כן, המחזור מאפשר לשנות את תנאי ההלוואה הקיימים, כמו גם את גובה המשכנתא ואת הריביות המוצמדות לה. כיוון שמדובר בתהליך מורכב המושפע מפרמטרים רבים גם בשוק הפיננסי וגם במשק הבית שלכם – מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי לאורך כל התהליך.

באילו מקרים ומצבים כדאי לשקול לבצע מיחזור משכנתא?

  • כל שינוי משמעותי במצבכם הכלכלי – כדאי לשקול לבצע מיחזור משכנתאות בכל סיטואציה בה חל שינוי משמעותי במצב הכלכלי שלכם ושל משק הבית שלכם. שינויים אלו כוללים גם נסיבות חיוביות, של שדרוג המצב הכלכלי, וגם נסיבות שליליות של החמרה והתדרדרות פיננסית.
  • זכייה פתאומית בסכום כסף גדול – במצבים משמחים של זכייה בסכום כסף גדול, בין אם על ידי קבלת ירושה או בנסיבות אחרות, תוכלו לערוך שינוי משמעותי בתנאי המשכנתא שלכם. כך תוכלו לסיים לשלמה בשלב מוקדם יותר, ולהוריד את עול התשלומים מגבכם.
  • צפי להעלאה בשכר – לעיתים ניתן לחזות מראש את השיפור במצב הכלכלי, למשל בתרחיש של העלאה צפויה בשכר.
  • הרעה במצב הכלכלי של משק הבית – התדרדרות במצב הכלכלי של משק הבית יכולה להתרחש למשל בעקבות פיטורין או היקלעות לחובות. גם אירועי חיים משמחים דוגמת הולדה של ילד נוסף עשויים להוביל להכבדה בעול ההוצאות, וכך להרעה במצב הכלכלי.

בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים ישמחו לייעץ לכם לגבי כדאיות המיחזור

לא בכל תרחיש וסיטואציה כדאי ומשתלם לבצע מיחזור משכנתא. כדי לא למצוא את עצמכם מסתבכים בנושא ומקבלים החלטות כלכליות שבסופו של דבר יפגעו בכם, מומלץ ליצור קשר בהקדם עם חברת פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים בע"מ במספר הטלפון 074-7031118. יועצי משכנתאות מוסמכים יוכלו לבחון את כלל הנסיבות והתנאים הקיימים כרגע, גם בשוק הפיננסי העולמי וגם במשק הבית שלכם, ויסייעו לכם להגיע אל ההחלטה המשתלמת והנכונה עבורכם.

מיחזור משכנתא לזכאים

מיחזור משכתנאות לזכאים – פתח לשיפור תנאי המשכנתא שלכם

מיחזור משכנתא לזכאים הנו אחת הפריבילגיות העומדת לרשותם של אנשים מסוימים המתמודדים עם עול החזר המשכנתא. פעולת מחזור המשכנתא מסלקת את המשכנתא הקיימת על כל תנאיה – ומאפשרת ללקוח לחתום על משכנתא חדשה ובעלת תנאים אחרים. מדובר בפעולה אשר מומלץ לבצע כאשר מתרחשים שינויים משמעותיים בהכנסות שלכם (בין אם עלייה חדה או התדרדרות חמורה), כאשר ישנו צפי לשינויים כאלה, או כאשר מתחוללים שינויים בולטים בשוק המקומי או העולמי. הרשויות מנסחות בצורה ברורה מי זכאים לבצע מיחזור משכנתאות, ביניהם לקוחות שלא היו להם הוראות קבע שלא כובדו וכן מי שערך המשכנתא שלו אינו עולה על 75% מערך דירתו.

מספר טיפים לביצוע מיחזור משכנתא מיטבי לזכאים לכך

  • מבצעים את המחזור בהתאם למצב הכלכלי – הכלל הראשון בכל הנוגע אל מיחזור משכנתא לזכאים בצורה יעילה, הנו לבצע את התהליך בהתאם למצב הכלכלי של משק הבית שלכם. חשוב לנצל את האפשרות לשפר את תנאי ההסכם הקיימים כדי להתאים את התשלומים החודשיים לסכומים בהם תוכלו לעמוד באופן שוטף.
  • מקצרים את משך תקופת ההלוואה – אחת הדרכים הבולטות לשיפור תנאי המשכנתא שלכם הנה לקצר את תקופת ההלוואה. במרבית המקרים, קיצור תקופת ההלוואה מאפשר ללקוח את החיסכון הכספי הרב ביותר לאורך זמן.
  • מנצלים את ההזדמנות להגדלת המשכנתא – אם קיים סיכוי בו בפרק הזמן הקרוב תהיו עשויים להזדקק לקבלת הלוואה נוספת, מומלץ לא לקחת שתי הלוואות נפרדות אלא פשוט להגדיל את המשכנתא הקיימת.

לא בטוחים האם אתם זכאים למחזור? פנו לייעוץ משכנתאות בפרקטיק

פענוח תנאי הזכאות למחזור משכנתאות יכול להיות משימה מורכבת, בעיקר למי שאינם בקיאים בתחום הפיננסי. במידה ואתם לא בטוחים האם אתם עונים על הקריטריונים אשר מגדירים את תנאי מיחזור משכנתא לזכאים, או אינכם מבינים בדיוק במה כרוך ההליך, פנו בהקדם לייעוץ משכנתאות בחברת פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים בע"מ (במספר הטלפון 074-7031118). פרקטיק יוכלו להעמיד לרשותכם יועץ פרטי מומחה אשר בקיא בכלל התנאים המגדירים את הזכאות למחזור, יועץ שאף יוכל אף ללוות אתכם לכל אורך התהליך הסבוך.

מה זה מיחזור משכנתא?

מה זה מיחזור משכנתא ומה המשמעות של פעולה זו?

אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה זה מיחזור משכנתא. מיחזור משכנתא הנו למעשה התאמה של המשכנתא הקיימת לצרכים החדשים שלכם. מיחזור משכנתאות כדאי לביצוע במידה והתנאים הפיננסיים שלכם עברו שינוי משמעותי או צפויים לעבור כזה בזמן הקרוב – לידה של ילד נוסף, העלאה צפויה במשכורת, פיטורים וכו'. המיחזור כולל סילוק של המשכנתא הקיימת, ולקיחה של משכנתא חדשה תחתיה ולה תנאים מחודשים המתאימים לצרכים הקיימים שלכם. גם תהליך לקיחת המשכנתא וגם תהליך המחזור שלה הנם בעלי השלכות משמעותיות על אורך החיים שלכם, ולכן יש להקדיש להם זמן ומחשבה ראויים.

מה כולל תהליך מיחזור המשכנתא והאם כדאי לבצעו?

  • שינוי הרכב ואורך המשכנתא – בפעולת המיחזור אתם יכולים לבצע שינוי בהרכב מסלול ההלוואה הקיים, וכן לשנות את אורך תקופת ההלוואה. מדובר בפרמטרים מרכזיים בהחלטה על שינוי המשכנתא, ולכן יש להתייחס אליהם בכובד ראש.
  • שינוי גובה המשכנתא – שינויים פיננסיים במשק הבית יכולים להוביל לעלייה בעול ההוצאות החודשי. תהליך המיחזור מאפשר לכם לשנות את גובה המשכנתא – להפחיתה או אפילו להגדילה, בהתאם לצורך שלכם.
  • עריכת שינוי בתנאי ההלוואה – בפעולה של מיחזור משכנתא ניתן לערוך שינויים גם בתנאי ההלוואה עצמם. תנאים אלו מתייחסים אל גובה הריביות המוסכמות, מועד השינוי של הריבית ואף אל שיטת ההחזרים.
  • האם כדאי לי לבצע מיחזור משכנתא? השאלה מה זה מיחזור משכנתא והאם כדאי לכם לבצעה הנה שאלה מורכבת ובעלת השלכות מרחיקות לכת. לכן, מומלץ בחום להתייעץ עם יועץ משכנתאות מחברת פרקטיק, אשר ילווה אתכם לאורך התהליך כולו. כך תוכלו לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת, ולנצל את ההזדמנות כדי לשפר את תנאי המשכנתא שלכם.

מתלבטים לגבי מיחזור המשכנתא? מתייעצים עם פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים

במידה ואתם מתלבטים האם כדאי לכם לבצע מיחזור משכנתא, פנו עוד היום אל חברת פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים בע"מ במספר הטלפון 074-7031118. בפרקטיק מועסקים טובי המומחים בתחום הייעוץ הפיננסי, אשר עומדים לרשותכם באופן מלא וישמחו להסביר לכם מה זה מיחזור משכנתא. במסגרת ההתייעצות תוכלו לברר האם אתם זכאים לביצוע מיחזור משכנתא, וכמה כסף תוכלו לחסוך בתהליך. אין טעם להשתהות – יוצרים קשר עם חברת פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים בהקדם.

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה