משכנתא לזוגות צעירים – מה צריך לדעת ואיך נבצע את העסקה הגדולה ביותר בחיינו ?

משכנתא לזכאים

משכנתא לזוגות צעירים – משימה אפשרית!

משכנתא לזוגות צעירים נהפכה בשנים האחרונות למעין משימה בלתי אפשרית. כל זאת בגלל העלייה בביקוש ברכישת דירות בישראל, ובהתאם עלייה במחירי הדירות. מרבית הזוגות הצעירים רוצים לרכוש דירה במרכז הארץ וזאת מהסיבה שמרבית מקומות התעסוקה נמצאים במרכז. אבל מחירי הדירות במרכז עלו דרסטית בשנים האחרונות. הממשלה מצידה מציעה פתרון לזוגות הצעירים והוא הלוואת זכאות למשכנתא של משרד השיכון.

פרמטרים לקבלת משכנתא

הפרמטרים של משרד השיכון לקבלת הלוואת זכאות למשכנתא הם: זוגות צעירים או רווקים שמעולם לא הייתה להם דירה, מספר שנות נישואין, מספר אחים ואחיות, ומשך שירות צבאי. בהתאם כל פרמטר מחושב באמצעות ניקוד המתאים לפי אורך הזמן וכמות האחים או אחיות. פנו אלינו עבור בירור ריביות משכנתא מומלצות. לפי גובה הניקוד המשוקלל מחשבים את גובה המשכנתא לזכאות מטעם משרד השיכון. ככל שגובה הניקוד יהיה גבוה יותר, כך גם גובה המשכנתא המתאפשרת תהיה גבוהה יותר. גובה הניקוד המינימלי כדי להיות זכאים למשכנתא היא 600 נקודות. במידה וסך הניקוד נמוך יותר, לא ניתן לממש את הזכאות למשכנתא מטעם משרד השיכון.

משכנתא לזכאים ממשרד השיכון לזוגות צעירים?

הלוואת הזכאות מטעם משרד השיכון נשמעת פתרון אפשרי עבור כל אותם זוגות צעירים שאין להם הון עצמי גבוה. אבל, למעשה קיימים מסלולים שונים ומגוונים של משכנתאות בקרב הבנקים מאושרי המשכנתאות. חשוב מאוד לעשות סקר שוק נרחב ולבדוק האם מבחינה כלכלית יש אופציה יותר משתלמת במסלול משכנתא עם ריבית אחרת? כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מציעים לכם את שירות הבוטיק האיכותי והמקצועי ביותר שקיים בשוק. אנחנו מתמחים בתחום יעוץ משכנתאות ועם ניסיון רב שנים, רוצים להעניק לכם את ההצעה הכדאית והמשתלמת ביותר עבור הכיס שלכם. כל אדם המעוניין לרכוש דירה מגיע עם נתונים פיננסים שונים, ולכן צריך להתאים את מסלול המשכנתא האופטימלי לפי הצרכים והנתונים הפיננסים שלכם. צרו קשר איתנו עוד היום, ותראו איך בקלות אנחנו מבצעים עבורכם את כל התהליך בצורה האיכותית והמשתלמת ביותר- הכל למען השגת המטרה המבוקשת ביותר- רכישת דירה בישראל בהתאם לצרכים שלכם!

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה