השוואת משכנתאות, ריביות משכנתא ומה עלינו לדעת על זכאות למשכנתא ?

השוואת משכנתאות

סוגי השוואת משכנתאות וההבדלים

קיימים סוגים שונים של השוואת משכנתאות. ההבדלים העיקריים בין מסלולי הלוואת המשכנתאות הם: סוג הריבית, סוג הריבית ובסיס ההצמדה, ומסלול פירעון המשכנתא. כלומר לכל מסלול יש מאפיינים ייחודיים משלו, והפרמטרים העיקרים המשפיעים על כל אחד מהמסלולים הם: גובה המשכנתא, גובה ההחזר החודשי, שווי הנכס, המצב הכלכלי במשק הישראלי ונתוני כלכלה עולמיים ועוד. חשוב לזכור כי במרבית המקרים אנשים מעדיפים לקחת משכנתא לשנים ארוכות – בין 25 ל30 שנה על מנת שבטוח יוכלו לעמוד בהחזר החודשי הקבוע של המשכנתא לבנק. אנחנו נציג את השוואת הריביות למשכנתא השכיחים והפופולריים ביותר קצר ולעניין. תחילה קיים מסלול משכנתא שהיא לא צמודה בריבית פריים- הכוונה שהריבית מושפעת באופן ישיר מהריבית הכללית הנקבעת על ידי בנק ישראל.

בשנים האחרונות מסלול זה מאוד שכיח בישראל והעלות זולה לטווח ארוך. החיסרון היחידי שיכולים להיות שינויים בריבית בגלל שינויים בגובה הריבית של בנק ישראל. מסלול שני הוא ריבית קבועה לא צמודה- הכוונה שהריבית קבועה ולא משתנה.

היתרון שאין שינויים בגובה הריבית. והחיסרון הוא שהריבית גבוהה יחסית ויכולה להיות עמלת פירעון לסילוק ההלוואה. מסלול שלישי הוא ריבית משתנה כל חמש שנים- הכוונה ריבית שמשתנה כל חמש שנים בהתאם למדד המחירים לצרכן. היתרון הוא ריבית נמוכה בראייה לטווח ארוך והחיסרון הוא עלות גבוהה בטווח הארוך כתוצאה מאופציה לשינויים בריבית כל חמש שנים.

כמו כן יש מסלולים של ריבית לפי שערי הדולר והיורו. במקרה זה זוהי ריבית משתנה כל שנה בהתאם למטבע חוץ העדכני. היתרון הוא שהריבית נמוכה לטווח ארוך והחיסרון שהוא שיש שינויים בריבית כל 3-6 חודשים.

 

זכאות למשכנתא ומסלולי ריבית

 

לסיכום, עצם הזכאות למשכנתא חשובה לא פחות מבחירת מסלולי הריבית השונים לקבלת המשכנתא. חשוב מאוד להיוועץ עם אנשים מומחים בנושא ובעלי ניסיון של שנים. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו מתמחים בעיקר בנושא המשכנתא בכלל ובמסלולי המשכנתאות השונים בפרט. אנחנו עושים סקר שוק מקצועי ונרחב ביותר על מנת למצוא עבורכם את ההזדמנות הטובה והבטוחה ביותר להחזר המשכנתא. המטרה שלנו לצמצם ריביות משכנתא תוך כדי מקסום המסלולים הטובים ביותר עבורכם לקבלת משכנתא.

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה