ריביות משכנתא מומלצות – עוד פרטים

ריביות משכנתא מומלצות ביותר הן במקרה של הון עצמי גבוה ככל האפשר משווי הנכס. ככל שההון העצמי גבוה יותר בעת רכישת דירה, כך גם הריביות על החזר המשכנתא נמוכות יותר.

לדוגמא: במקרה של הון עצמי עד 55% משווי הנכס- הריביות של המשכנתא החודשית יהיו הנמוכות ביותר. ואילו אם גובה ההון העצמי יהיה בין 45% ל60% משווי הנכס, אז גובה הריביות יהיה בינוני בהתאם. לעומת זאת, אם גובה ההון העצמי נמוך מ60% אז גובה הריביות יהיה הגבוהה ביותר.

 

לכן, מאוד חשוב לאורך השנים לחסוך כסף ולצבור כסף בקופת חסכון על מנת שגובה ההון העצמי יהיה הגבוה ביותר. 

החלטה על ריבית שנתית משכנתא

שלב ההחלטה של ריבית שנתית משכנתא לרוב יהיה בסמוך למועד קבלת אישור העקרוני על המשכנתא. זאת מפני שלגובה הריביות יש תוקף, ואם מנהלים משא ומתן עם הבנקים לגבי ריביות מסוימות, יכול להיות שבתקופה בה תרצו לרכוש את הדירה ולקחת את המשכנתא, הריביות שסוכמו כבר לא יהיו תקפות ורלוונטיות לאותה התקופה. הצעת ריבית למשכנתא בקרב הבנקים תקפה רק ל12 ימים בלבד לשם ביצוע התחלת המשכנתא. חשוב להיות מסודרים ומחושבים ולהחליט החלטות נבונות ומשכילות לטווח זמן ארוך.

אל תראו מה ריבית שנתית שקיבלתם – אולי תופתעו 

מומלץ לא להראות לבנקים את ההצעות לריבית שנתית משכנתא שקיבלתם מבנקים אחרים, זאת מהסיבה שהם נוטים להשוות את אותה ההצעה או לשפר במידה מועטה את ההצעה. וסביר להניח שאם הייתם מבקשים הצעה ללא קשר לבנקים אחרים, אולי הייתם מקבלים הצעה משתלמת הרבה יותר. לכן, מומלץ מאוד טרם הפניה לבנקים לקבלת הצעה, להיוועץ ולהיעזר בצוות המומחים של משרד הבוטיק שלנו בפרקטיק משכנתאות, ולהגיע ביחד איתנו להצעת המשכנתא המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית ולטווח ארוך עבורכם. 

פרקטיק ייעוץ משכנתאות – ריביות משכנתא

אנחנו מתמחים בתחום המשכנתאות מזה שנים רבות, עורכים סקרי שוק עדכניים ויודעים בדיוק כיצד להתאים לכם את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם. התמחות בייעוץ משכנתאות בצפון. תנו לנו להוכיח לכם אפשר לקחת משכנתא, לרכוש את דירת החלומות, ועדיין לחיות בכבוד בהרמוניה באמצעות תכנון פיננסי מקצועי ואיכותי לטווח ארוך.

 

ריביות משכנתא מומלצות