מחזור משכנתא – לחיסכון של עד עשרות אלפי שקלים!

מיחזור משכנתא, כלומר סילוק המשכנתא הקיימת ולקיחת משכנתא חדשה, נועד להיטיב את תנאי המשכנתא שלכם ולהתאים אותה מחדש למצבכם הכלכלי או האישי הנוכחי. למעשה, מיחזור משכנתא עשוי להיות אחד הצעדים הכלכליים הטובים ביותר שתעשו בחיים, באמצעותו תוכלו לחסוך עד עשרות אלפי שקלים! אנחנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים, מתמחים בתהליכי מיחזור משכנתא תוך התאמת המשכנתא הטובה ביותר לכל אחד בהתאם למאפיינים הפיננסיים שלו וזאת, באמצעות צוות כלכלנים בכיר, יועצי משכנתאות ומומחים פיננסיים מנוסים אשר יעניקו לכם ליווי מקצועי, קשוב וזמין לאורך כל שלבי התהליך. 

עושים סדר: מהו מיחזור משכנתא?
מבין עולם המושגים המקצועי והעצום המאפיין את עולם המשכנתאות, כדאי שתכירו את מיחזור משכנתא. מיחזור משכנתא הוא בעצם לקיחת משכנתא חדשה וסילוק הלוואת משכנתא קיימת. מטרת מיחזור משכנתא היא לשפר ולהיטיב את תנאי ההלוואה הקיימת שלכם, מה שעשוי להשפיע מהותית על היבטים רבים בחייכם. מסלולי מיחזור משכנתא הם רבים: מיחזור משכנתא בריבית פריים, מיחזור משכנתא צמודה למדד, מיחזור משכנתא דולרית, מיחזור משכנתא בריבית משתנה ועוד. ריבוי האפשרויות רק מחדד את הצורך בקבלת ייעוץ משכנתאות מקצועי ואיכותי אשר יאפשר לכם ליהנות מהתועלות הרבות של מיחזור המשכנתא.

למי כדאי למחזר משכנתא?
אין ספק כי מוטב לכל אחד לבחון מעת לעת את תנאי המשכנתא שלו. תנאי השוק המשתנים וכן שינויים במצב הכלכלי האישי, עשויים לפתוח את חלון ההזדמנויות הייחודי לעבר שיפור תנאי המשכנתא. אנשים רבים בוחרים לבצע מחזור משכנתא בשל סיבות מגוונות, למשל:

• שינויים במשק – ירידת ריביות ועוד.
• עלייה משמעותית בשכר החודשי. 
• שינויים כלכליים שליליים כמו התמודדות עם הוצאות בלתי צפויות או פיטורין. 
• קבלת ירושה או סכום כסף גדול.

מחזור משכנתא – רק עם מומחי המשכנתאות הטובים ביותר
קבלת מימון מחדש של המשכנתא שלכם נועדה כאמור לשפר עבורכם את תנאי ההלוואה הנוכחית. הדבר נכון רק במידה ותבחרו במשכנתא הטובה ביותר שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם. אם תבחרו לבצע מחזור משכנתא ללא התנאים הבסיסיים ההכרחיים להצלחת המהלך כמו ייעוץ פיננסי מקיף, בניית תמהיל משכנתא מתאים עבורכם, השגת הריביות האטרקטיביות ביותר ועוד, המהלך כולו עשוי להתגלות כמיותר וגרוע מכך – כצעד שבסופו של דבר יחמיר את מצבכם. לכן, עליכם להיות בטוחים שהמשכנתא שלכם נמצאת בידיים הטובות והמקצועיות ביותר – בידיים של פרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים.

אנחנו בפרקטיק נשיג עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר
לנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים ניסיון מקצועי בן עשרות שנים והיכרות מעמיקה עם תחומי המשכנתאות ו – מחזור משכנתאות. באמצעות צוות הכלכלנים המומחים שלנו, אנחנו נפעל לביצוע מיחזור המשכנתא המתאים, הנכון והמשתלם ביותר עבורכם במסגרת תהליך קל, מהיר וידידותי הכולל בין השאר:

  • אבחון פיננסי מקיף ומעמיק על ידי כלכלנים מומחים בתחום המשכנתאות.

  • בניית תמהיל כלכלי חכם ומותאם אישית. 

  • ביצוע מכרז ריביות בבנקים, תוך התחייבות לריבית הטובה ביותר!

  • ניהול משא ומתן עם הבנקים.

  • ליווי בתהליך עד לחתימת ההלוואה. 

  • שירות אישי, קשוב, חם וזמין.  

קבע עכשיו פגישת ייעוץ ללא עלות ותחסוך עד עשרות אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא!

 

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה