הלוואה לכל מטרה

המטרה: ההלוואה המשתלמת לכם ביותר 

כולנו מכירים את הלוואת המשכנתא – הלוואת משכנתא חדשה הניתנת לטובת רכישת בית בתמורה למשכונו של הנכס. אולם, עבור מי שזקוק להלוואה קיימת אפשרות נוספת, יעילה ומשתלמת: משכון הנכס הקיים ושימוש בכספי ההלוואה לכל מטרה. אנחנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים מציעים לכם ייעוץ מקצועי ומתמחה בנושאי הלוואה לכל מטרה כנגד שעבוד הכנס – כדי שתהיו בטוחים שאתם נהנים מההלוואה הטובה והמשתלמת לכם ביותר.

מדוע לקחת הלוואה כנגד משכון נכס קיים?

הלוואת משכנתא לרוב היא הלוואה זולה יותר מהלוואה בנקאית. לכן, לקיחת הלוואה לכל מטרה בתנאי משכנתא חדשה, עשויה בהחלט להיות הלוואה כלכלית וחסכונית יותר עבורכם. כמובן, כדי למקסם את כדאיות ההלוואה וכדי לוודא שאתם אכן תיהנו מהתנאים הטובים ביותר, אנחנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסים מעמידים לרשותכם את מיטב הכלכלנים המומחים מהתחום אשר יספקו לכם מענה מקצועי ואישי – עד להשגת ההלוואה הטובה ביותר עבורכם. יועצי משכנתאות המומחים שלנו יבצעו עבורכם אבחון פיננסי מעמיק, יבנו עבורכם תמהיל כלכלי חכם, יבצעו עבורכם מכרז ריביות מהבנקים, יבצעו השוואות משכנתאות, ינהלו מול הבנקים את תהליכי המו"מ ולמעשה, ילוו אתכם בכל שלב עד למועד החתימה!

הלוואה לכל מטרה – רק בגיבוי הכלכלנים המומחים של פרקטיק 

בלקיחת הלוואה לכל מטרה טמונים שיקולים רבים: מהי הריבית שברצוננו להשיג? האם אנחנו רוצים הלוואת משכנתא צמודה למדד בריבית קבועה או משכנתא בריבית משתנה? האם הלוואות צמודות מט"ח, לדוגמה משכנתא דולרית? האם בריבית קבועה שאינה צמודה? או אולי הלוואה לא צמודה התלויה בריבית ובפריים? על שאלות אלו ועוד רבות אחרות צוות הכלכלנים המומחה של פרקטיק ייעוץ משכנתאות יענה לכם במומחיות, תוך התאמת ההלוואה לצרכים ולמאפיינים הכלכליים המדויקים שלכם.

הניסיון של פרקטיק – הביטחון שלכם 

לנו בפרקטיק ייעוץ משכנתאות ופיננסיים ניסיון והיכרות מעמיקים עם תחומי הלוואות משכנתא – משכנתא חדשה, מיחזור משכנתא, ביטוחי משכנתא ועוד. תהליכי העבודה שלנו כוללים ראשית היכרות יסודית ומעמיקה איתכם – עם הצרכים שלכם, עם המאפיינים שלכם, עם המגבלות שלכם ועם השאיפות שלכם. לאחר אותו תהליך אבחון פיננסי מעמיק, נספק לכם את מיטב הכלים המתקדמים על ידי כלכלנים מומחים מהתחום, אשר יחד יתאימו לכם את הפתרונות הפיננסיים הטובים לכם ביותר.

צרו קשר, קבעו פגישת ייעוץ ותיהנו מהלוואה משתלמת בחיסכון של עד עשרות אלפי שקלים

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה