הלוואה לכל מטרה

לקיחת משכנתא חדשה טומנת בחובה שלל הזדמנויות כלכליות כמו בניית תקציב משפחתי חכם, מחזור הלוואות, בניית תמהיל החזרים כלכלי, שיפור פוליסות הביטוחים הקיימות וגם – לקיחת הלוואה לכל מטרה. רובנו, זקוקים להלוואה מעת לעת ואין ספק כי מי שישכיל לקחת את אותה ההלוואה בתנאים טובים ומותאמים למאפייניו, במועד הנכון ובגיבוי אנשי מקצוע מומחים, יוכל למקסם את כדאיות ההלוואה ולהשיג הלוואה חסכונית ומשתלמת.

לקיחת משכנתא חדשה טומנת בחובה שלל הזדמנויות כלכליות כמו בניית תקציב משפחתי חכם, מיחזור הלוואות, בניית תמהיל החזרים כלכלי, שיפור פוליסות הביטוחים הקיימות וגם – לקיחת הלוואה לכל מטרה. רובנו, זקוקים להלוואה מעת לעת ואין ספק כי מי שישכיל לקחת את אותה ההלוואה בתנאים טובים ומותאמים למאפייניו, במועד הנכון ובגיבוי אנשי מקצוע מומחים, יוכל למקסם את כדאיות ההלוואה ולהשיג הלוואה חסכונית ומשתלמת.

מהי הלוואה תמורת משכון הנכס?

קיימות בשוק המימון הישראלי מגוון רחב של סוגי ומסלולי הלוואות במבחר תנאים ומאפיינים. אחת ההלוואות המוכרות יותר היא הלוואת המשכנתא, כלומר הלוואה אשר ניתנת לטובת רכישת בית בתמורה למשכון הנכס. אולם, מי שזקוק להלוואה וכבר מחזיק בבעלותו נכס קיים, כדאי שיתוודע אל האפשרות הבאה: משכון הנכס ושימוש בכספי ההלוואה לכל מטרה בה יחפוץ. ללקיחת הלוואה מסוג זה קיימים יתרונות רבים: מדובר בכסף "זול" יותר מכספי הלוואה רגילה, את ההלוואה ניתן להשיג ברוב המקרים בתנאים טובים וכדאיים הרבה יותר ואפילו בתנאי משכנתא ובנוסף, מדובר בהזדמנות מצוינת ולא שכיחה "לעשות סדר" בכלל ההלוואות הקיימות ולאחד אותן לכדי הלוואה אחת מרכזית ומשתלמת.

מדוע חשוב להיעזר באנשי מקצוע בלקיחת הלוואה לכל מטרה?

השוק הפיננסי בישראל הוא שוק מורכב, מקצועי מאוד ומשתנה בכל עת. הבנקים השונים כמו גם גורמי מימון אחרים, מאפשרים לנו כיום לקחת מגוון גדול מאוד של סוגי הלוואות: הלוואת משכנתא צמודה למדד בריבית קבועה, הלוואה בריבית משתנה, הלוואה צמודת מט"ח, הלוואה בריבית קבועה שאינה צמודה, הלוואה לא צמודה התלויה בריבית ובפריים – וזוהי רשימה חלקית בלבד. לכן, כדי להכיר את עולם המושגים הרחב וכדי לבחור באופן מושכל ויעיל מבין שלל מסלולי ההלוואות המוצעים לנו, עלינו להיעזר באנשי מקצוע מומחים ומנוסים אשר יידעו לבחון כל מסלול הלוואה ולהתאימו לצרכים הכלכליים המדויקים שלנו. להתאמה זו קיימת חשיבות מכרעת אשר תשפיע למעשה על היציבות הכלכלית של המשפחה לאורך שנים. בנוסף, יועצי המשכנתאות והפיננסיים המקצועיים יספקו לכם שלל שירותים חשובים כמו אבחון פיננסי מעמיק של מצבכם הכלכלי וביצוע מכרז ריביות בבנקים, הם יידעו לקרוא את "האותיות הקטנות" בכל הצעה ולמעשה, ילוו אתכם בכל שלב בתהליך עד למועד חתימת ההלוואה הנכונה לכם ביותר.

5 טיפים מנצחים ללקיחת הלוואה לכל מטרה:

1. בחנו אפשרות לאיחוד הלוואות
אם כן, זהו הזמן לבחון את כלל ההלוואות הקיימות במשק הבית אשר נלקחו במהלך השנים, ולבדוק אפשרות לאחד את ההלוואות הללו לכדי משכנתא אחת כלכלית מותאמת. ביצוע איחוד ההלוואות עשוי להעניק לכם יתרון כלכלי אדיר – חיסכון ניכר בתשלום הריביות, ניהול תקציב יעיל יותר ועוד.

2. בצעו סקר הלוואות
הלוואה לכל מטרה, כפי שנקראת בפי גורמי המימון השונים, עשויה להיות יקרה מאוד. כלומר מחיר הכסף (הריביות), הוא לרוב גבוה יותר מאשר בהלוואה לבניה או לרכישת נכס למשל. לכן, יש לבחון את תנאי ההלוואה המוצעים לכם, לבצע סקר ריביות, ללמוד את הפערים בין הצעות הבנקים השונות ועוד. כדאי כי בשלב זה תיעזרו באנשי מקצוע פיננסיים מומחים אשר יבצעו עבורכם מכרז ריביות מול הבנקים וישיגו עבורכם את הריבית הטובה ביותר, בנוסף לשאר תנאים משתלמים.

3. פתחו מסגרת גבוהה יותר מהדרוש
בעת לקיחת הלוואה לכל מטרה, כדאי כי תפתחו מסגרת גבוהה יותר – גם מעבר לנדרש עבורכם בטווח המיידי. המסגרת החשובה הזו תוכל להיות מנוצלת על ידכם בהמשך למגוון הוצאות צפויות או בלתי צפויות.

4. פנו גם לבנקים למשכנתאות
במידה והינכם זקוקים לסכום כסף גדול, למשל עבור צורכי מימון רכב, מימון לימודים ועוד, פנו לבנקים למשכנתאות וקבלו גם מהם את הצעתם להלוואה. לרוב, הצעתם של הבנקים למשכנתאות תהיה זולה יותר מהצעתם של הבנקים המסחריים.

5. בנו תמהיל משכנתא מותאם וכדאי
לאחר שהעמדתם הלוואה אחת כנגד כלל הלוואות הקיימות, חשוב מאוד כי תבנו תמהיל כלכלי אשר הותאם עבורכם באופן ייעודי. על התמהיל להיבנות על בסיס יכולת החזרי התשלומים המדויקת שלכם, המותאמת להכנסות הנוכחיות והעתידיות שלכם. גם בשלב זה, מומלץ מאוד כי תעזרו באנשי מקצוע מומחים אשר יבצעו עבורכם אבחון פיננסי מעמיק ויבנו על בסיסו את התמהיל הכלכלי הנכון לכם ביותר.

 

מאמרים מומלצים:

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

אנחנו רואים שהאתר שלנו מעניין אתכם. בואו לחסוך זמן! השאירו פרטים ויועץ המשכנתאות שלנו יחזור אליכם לשיחת יעוץ חינם

מבטיחים, לעולם לא תקבלו ממנו דואר זבל, ולא נשתמש במייל שלכם לשום מטרה